מערכת לניהול שירות פנים ארגוני (help desk): מוקד מחשוב, מוקד טלפוניה, מוקד רכב והגדרת מוקדים נוספים לפי צורך (שכר, לוגיסטיקה וכיו"ב).

באמצעות המערכת ניתן לטפל בפניות משתמשים מקצה לקצה והיא מהווה למעשה כלי תפעולי לניהול מערך השירות הפנים ארגוני.tabel02

יכולות המערכת:
• תמיכה בריבוי מוקדים
• ניהול היסטוריית תקלות למשמש, ספק או ציוד קצה
• אפשרות פתיחת קריאות מרחוק – דף Web, שילוב בפורטל הארגוני
• ניהול משימות שוטפות (Tasks)
• ניהול מאגר ציוד, מחשוב וספקים
• תמונת 360 מעלות על השירות ללקוח (עובד הארגון)
• ניהול אירועים מערכתיים (ידניים/שו"ב)
• ניהול פניות מהירות לצורך חסכון זמן וייעול השירות
• ניהול אמנת שירות – SLA
• מיכון וסטנדרטיזציה בתהליכי שירות על ידי WF ומנגנון אסקלציה.

table01

 

מעוניין בהטמעת מערכת CRM בענן?
השאר פרטיך ואחזור אליך בהקדם
שם
אנא הזן שם מלא
טלפון
אנא הזן טלפון מלא כולל קידומת
דוא"ל
אנא הזן כתובת דוא"ל חוקית
הערות
Invalid Input

למה Dynamics CRM?

קסטומיזציה לכל תהליך הקיים בעסק

יכולת להתאים לך מערכת אשר תשרת בצורה מדויקת את הצרכים, תהליכי השירות, המכירה והשיווק שלך, כמו גם את המטרות העסקיות של העסק.

כל המידע מעודכן בענן

ל-CRM Leader שיתוף פעולה עם חברת Webox – מחלוצות ספקיות המחשוב בענן, אשר תעניק לך פלטפורמה מקצועית ויציבה על בסיסה תיושם המערכת. הנתונים שלך שמורים, בטוחים ומגובים באופן אוטומטי ואתה נהנה מתמיכה ותחזוקה תשתיתית שוטפת כמו גם משדרוגים ללא עלויות נוספות.

אינטגרציה מלאה עם מערכות Office 365

נוחות מרבית בחיבור לתהליכי העבודה הקיימים והיומיומיים שלך באמצעות ממשק מלא לתוכנות אופיס 365: קישור לאאוטלוק, יבוא וייצוא נתונים לאקסל, מיזוג לוורד ועוד.